Už jsem zpátky

28. června 2009 v 17:04 | Teris |  Me
Ahoj:)... Takže jsem se včera večer vrátila ze Skotska. Včera jsem neměla sílu vám napsat, omlouvám se. Opravdu jsem si to tam užila, bylo to skvělý.

1. den jsme jeli autobusem do Holandska, kde jsme strávili jeden den ( původně jsme tam jet neměli). V Amsterdamu se mi moc líbilo, krásné památky, spousty kol a zajímavá móda :). Celé to ale pokazila třžnice, která celá smrděla marihuanou :(. Prodávaly se tam bonbony a lízátka z marihuany, taky sluneční brýle s motivem m. Jeden chlap prodával všechno jenom s m. a sám ji tam hulil ( fuj) :(. Z toho mě taky pořádně bolela hlava a slzely oči...

2. den jsme jeli nočním trajektem do Anglie. Na trajektu to bylo úžasný, spali jsme v kajutách a pořád chodili na palubu kochat se pohledem na moře. Díky Kinedrylu mi nebylo špatně. Jenom nás štvalo obrovský množství schodů, kajuty jsme měli úplně dole, nad námi byla auta. V podstatě jsme byli pod vodou a byl to takový nepříjemný pocit. Největší sranda byla, že jsme těsně před vyloděním objevili výtah :D, vůbec nás to neštvalo :D.

3.den jsme přijeli do přístavu Hull a jeli do Yorku- tam byly opravdu nádherné památky ( třeba York Minster). Potom jsme se ubytovali v hotelu F1 ve Stocktonu. Tam jsme pořád dělali hroznej rámus, jedli sladkosti a hráli karty :D.

4. den jsme navštívili hlavní město Skotska Edinburgh a ubytovali nás v hostitelských rodinách někde okolo Stirlingu ( btw ta rodina byla moooc hodná a to bez ironie :))

5.den jsme si prohlídli Stirling Castle, navštívila jezera Loch Katrine, Loch Lomond.

6. den jsme navštívili Falkirk Wheel, projeli největším skotským vřesovištěm Rannoch Moor.Potom jsme projeli Glen Coe- nejslavnější skotský údolí s krvavou minulostí. Zastavili jsme se ve Fort William. Navšívili zříceninu Urquhart Castle, který leží na břehu jezera Loch Ness.

7. den jsme si prohlédli Blair Castle, zastavili v Pitlochry ( malé městečko v stdci Highlands). Navštívili jsme nejmenší palírnu whisky ve Skotsku Edradour distillery, potom jsme navštívili Scone Palace...

8. den jsme jeli do Anglie, kde jsme se zastavili uz známého kovářství Gretna Green. Taky jsme viděli národní park Lake District. Zastavcli jsme se u jezera Windermere ve vesničce Bownes on Windermere. Viděli jsme úžasné muzeum Beatles Story v Liverpoolu ( průvodkyně říkala, že prohlídka muzea trvá obvykle tak hodinu a půl, naše třída to zvládla zhruba za 15 minut, takže jsme pak šli do mekáče :D).

9. den jsme 10 hodin chodili po celém Londýně, Viděli jsme například London Eye, Tower Bridge, Parlamernt, Buckinghamský palác, Westminsterské opatství, Whitehall, Trafalgarské náměstí a další...

tenhle den berte jako desátý, protože kvůli Holandsku jsme jeli o den dřív
10. den jsme jeli z Londýna do Doveru, projeli tunelem do Francie. Potom následoval přejezd přes Francii, Belgii a Německo do ČR :).

Takhle nějak ten zájezd probíhal, fotky přidám někdy pozdeji ještě je nemám v compu ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.